PR

Garant for effektivt pressearbejde


Når du vil trænge igennem mediemuren, er det afgørende, at du er skarp på dit budskab, kender formålet med din kommunikation og ved, hvilken målgruppe du ønsker at ramme.

Al henvendelse til pressen skal være gennemtænkt, præcis og tilpasset det relevante medie. Ellers er redaktøren hurtigt videre. Som virksomhed eller organisation kan du hurtigt ende i kategorien ’reklame’, hvis ikke du byder ind med en historie, der vil andet end at profilere din virksomhed.

Uden et trænet øje er det svært at se, hvad journalister definerer som en god historie – og lige så svært er det at vinkle og skære historien, så den fænger. Det er en af grundene til, at du skal alliere dig med mig.

Jeg står gerne for PR-indsatsen, men rådgiver dig også gerne om, hvordan du gør det bedst, hvis du selv ønsker at kaste dig ud i det.

”I PlanBørnefonden vender vi altid tilbage til Gitte Meyer Madsen. Hun er en af de allerdygtigste i hele branchen, hun er top professionel, og man er altid 100% tryg ved hendes arbejde. Når vi igen og igen hyrer Gitte (…) løser hun altid opgaverne til perfektion.”


Signe Holme, kommunikationschef, PlanBørnefonden

”Med stor professionalisme og dygtighed formåede Gitte at skabe resultater, vi knap nok havde turdet drømme om, og der er ingen tvivl om, at den vellykkede presseindsats har medvirket til, at begge indsamlinger er gået så godt (…) Gitte er hver gang gået til opgaven med stort engagement og selvstændighed. Det er tydeligt, hun mestrer det journalistiske håndværk og har næse for, hvad der giver omtale i medierne.”


Julie Troldborg, pressechef, Børns Vilkår